vineri, 19 martie 2010

Weekend cu sor'mea :))

Hmh...m'am trezit azi de dimineata cu zambetul pe buze.Stiam ca azi trebuia sa plec undeva,dar nu stiam unde.Imi imaginam o iesire cu prietenii pe aceasta vreme frumoasa,dar nu a fost asa.Nu am plecat prea departe de casa,dar important e ca plecam doar cu sor'mea [alecsa],asa ca ne'am trezit in tren,doar noi doua.Eram invatate sa fie mereu mama acolo in spate sa aiba grija de noi,dar azi nu a mai fost asa..Eram doar noi doua.E normal sa plecam singure,am crescut [ce greu le e alor mei sa accepte asta...].
In fine..trecem peste calatoria cu trenul ca doar na', traim in Romania [:))].
Ne'am trezit in Constanta,privind lumea care trecea in toate directiile in functie de treburile care le aveau[:P].Ei aventura noastra deja a inceput. [:))]
Cand imi amintesc ce a putut spune alecsa [:))]...a sunat cam asa ,,dory ce tzipa asa? eu : pescarusii alecs [:))]"
Daca vede ce am scis pe blog..siigur nu mai apuc sa ajung acasa [:))].
Acum sa vedem ce se va mai intampla in urmatoarele doua zile .
....

Un comentariu:

  1. Nu mai apuci sa traiesti!
    I`m gonna kill u! =))
    Si ca sa stii, n-ai reprodus bine :P

    Eu: Ce tipa asa, e vreun bebelus?! :|
    TU: Sunt pescarusii, ce naiba?! O.o


    =))

    Niste duse cu pluta in Constanta.
    Week-end cu sor`mea va continua...
    Si`n alte orase.
    Asa ca: Paziti`va ca veniiiiiiiiiiiiiiiiim! =))

    RăspundețiȘtergere